Home » , » Coretan Ringkas..

Coretan Ringkas..

Written By Amirul Yaacob on Saturday, 2 August 2014 | 21:34




Bila orang ty saya pasal powergold.biz... saya jwb ringkas jer๐Ÿ˜‹

Dulu sy join pun niat utk saving utk diri sendiri..1gram 1bulan!
Tp saya target utk dpt 3gram 1bulan sb ada ank 3 ๐Ÿ‘ช

Xde niat pun nk bisnes lgpun xde pngalaman... kwn2 kt fb pun bukanye ramai.

Lama2...share n share kbaikan emas... lama2 boleh buat bisnes
Wlau xbyk..sy dpt untung bersih rm 2k sebulan..malah lebih dr itu..

Target gaji saya xbyk pun sy letak sy nk paling kurang rm500 jer setiap 10hri..so kalo gaji sebulan saya akn dpt rm1500..so lepas utk cover loan rumah saya..

Dengan powergold.biz; saya xfikir utk keluar modal. .sb sekarang cari untung bersih jer...tu belum kira untung runcit jual goldbar n brg kemas. .

So sape di luar sana..sy nk bgitau.. jual ubat kadang2 org susah nk repeat order...

Tp jual emas..ada je org repeat order utk simpanan..
..(Kredit kpd wanigold)..
Share this article :

0 comments:

Post a Comment



 
Support : Your Link | Your Link | Your Link
Copyright © 2013. Rezeki Emas Murah - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Modified by CaraGampang.Com
Proudly powered by Blogger